בסאטמר טוענים: הלשנות על האדמו"ר גרמו לעיכובו בנתב"ג

"האדמו"ר לא צריך להתעכב זמן רב בשביל בדיקות סתמיות. האדמו"ר לא מבריח, ובוודאי שלא מעביר אתו כסף, כנראה זה סתם הלשנות"
ישראל פריי No Comments on בסאטמר טוענים: הלשנות על האדמו"ר גרמו לעיכובו בנתב"ג

האדמו"ר מסאטמר נחת בנתב"ג, ולטענת חסידיו עוכב במכס למעלה מחצי שעה • גורם בנתב"ג ל'קול חי': "לא ברור למי יש כאן עניין להפוך את הבדיקה הפעוטה לסנסציה"

"האדמו"ר לא צריך להתעכב זמן רב בשביל בדיקות סתמיות. האדמו"ר לא מבריח, ובוודאי שלא מעביר אתו כסף, כנראה זה סתם הלשנות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האדמו"ר מסאטמר נחת בנתב"ג לביקור בזק בישראל, ועוכב ע"י ביקורת הגבולות בשאלות וחקירות אודות סכומי הכסף שהביא עמו, כך טוענים גורמים בסאטמר. לדבריהם, האדמו"ר עוכב במשך חצי שעה, שבסיומה הורשה להמשיך בדרכה.

הגורמים טענו כי "האדמו"ר עבר דרך טרקלין מצדה והרשויות מחפשות כסף על האדמו"ר ומלוויו", החסידים מתקשים לעכל את העובדה כי רבם עוכב ע"י רשויות המדינה "האדמו"ר לא צריך להתעכב זמן רב בשביל בדיקות סתמיות. האדמו"ר לא מבריח, ובוודאי שלא מעביר אתו כסף, כנראה זה סתם הלשנות".

גורמים בנתב"ג ששוחחו הערב עם 'קול חי' הכחישו את הדיווח. לדבריהם, האדמו"ר עבר תשאול בסיסי ומינימלי כחלק מנוהל שגרתי. "לא ברור למי יש כאן עניין להפוך את הבדיקה הפעוטה לסנסציה", אמרו, "אך נוכח העובדות בשטח, נראה כי הטענות מגמתיות ולוקות בחוסר תום לב".

מלשכת שר הפנים אריה דרעי נמסר: כ״ק האדמו״ר מסאטמר שליט״א עבר בצורה חלקה וטובה את ביקורת גבולות. המשטרה מנעה מקבוצת חסידים להיכנס בכוח לטרקלין. באם היה עיכוב, הוא לא נגרם ע״י משרד הפנים.



0 תגובות